Visste ni att jag...

Min bästis på konståkningen, vet inte om hon vill vara med på bloggen så tar inte med henes ansikte!
Det var första tävlingen som jag var med i ↑
 
Har gått på konståkning! Jag gick på det i 6 år, men jag slutade 2008 för att vi fick en ny lärare och jag tyckte inte om henne. Ångrar mig sjuuukt mycket nu, för mina föreldrar har inte råd att jag ska gå på ridning och konståkning :( För att köpa nya konståknings skridskor koster runt 8 000 kr. Sedan ska man köpa tävlings dräkter osv.
 
 
Jag hann och tävla 2 gånger, då jag kom 2 av 5 tävlande. I den andra tävlingen kom jag 6 av 16 personer. 
Om jag inte skulle slutat på konståkning skulle jag aldrig ha börjat ridit, så är väll både possitivt och negativt ;) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0