Vill bli medryttare...

 
Jag tycker det är dåligt att man inte kan bli medryttare/skötare på våran ridskola. Fast det är ändå bra så det har både fördelar och nackdelar med att vara skötare på en ridskola.
 
⌂ Fördelar: Då vet man att man kan gå in till vilken häst som helst utan att någon annan ska fodra den eller något liknande. 
 
⌂ Nackdelar: Om jag skulle ha en medryttar/skötar-häst så skulle jag kunna komma till stallet och veta att det är en häst som jag kan mysa med utan att någon ska fodra den eller något sånt. Det är min lilla sötnos ♥
 
Det finns somsagt både nack- och fördelar. Det finns säkert många fler fördelar och nackdelar, men det är dom som jag kommer på just nu. 
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Fin blogg! Kolla gärna min och glöm då inte lämna en kommentar;)

Ha en bra dag!:)

2012-09-22 @ 15:20:02
URL: http://ezzaaass.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0