Toppen dag, hoppas jag!

God morgon på er sötisar! 
Jag är redan klar med allt jag gör på mornarna. Så det blir väll så idag också, får sitta och vänta hemma i 20 minuter innan jag går till skolan. Då passar jag såklart på att blogga lite ;)
 
Idag efter skolan så åker jag & Julia till Gröna Lund och är där hela eftermiddagen/kvällen med 2 kompisar. Så vi kommer inte kunna uppdatera på kvällen idag. Men vi har ställt fram väldigt många inlägg till er så fortsätt håll koll under dagen!
 
Ska bli jätte roligt att åka till Grönan igen. Vi åkte till Grönan förra veckan och vi tänkte att vi kan väll åka idag med, man får ju passa på nu när det har öppet. Pluss att det är så lite folk nu när det är kallt ute och inte det bästa vädret precis, men det är perfekt för oss som går dit, haha! För det är så lite folk där ♥
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0