Tillbaka!

Halloj! Nu är jag Julia tillbaka i bloggandet igen! I vart fall så kommer jag att börja med bloggandet lite smått - till en början! Det är ju så sjukt mycket för mig nu i skolan med tanke på att vi kommer på betyg nu till vintern och att vi redan har fått prov som kommer inom en snart framtid. Jag har faktiskt saknat bloggandet, det kan jag lova! Men den här "bloggpausen" behövdes verkligen efter den blogguppdateringen som jag gjorde ett tag. Nu så är tanken iallafall att jag smått ska börja blogga, vilket kommer bli mest under kvällarna! Skolan kommer ju fortfarande att prioriteras före allt annat så det bli tyvärr blogguppdateringen som får ta skit för det... Men jag ska försöka! 

 
Ni får jättegärna komma med lite bloggidér så att jag får lite idér, det skulle verkligen uppskattas! :) Nu vet ni iallafall lite hur det är men att jag (och även Nette) är tillbaka på banan igen! Jätteroligt att ni läsare, trots ingen uppdatering. Jag älskar er våra trogna läsare!
 
Håll koll på bloggen efter uppdatering så ska jag försöka att uppdatera er så bra som jag bara någonsin kan!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0