Stallet idag + nytagna bilder!

 
Hej allihopa! Idag så var jag som alltid i skolan på dagen. Efter skolan så gick jag och Nette hem till henne och åt lite mellis innan vi åkte iväg till stallet. Klockan halv sex så började hon att rida och hon fick... Yason! Ett inlägg om  hennes ridpass lär komma upp lite senare på bloggen, antar jag! Dem hoppade & jag tycker att det gick bra för henne men ni får höra hennes åsikter om hennes ridpass lite senare, somsagt! 
 
Jag lyckades fota en hel del på både hennes ridlektion och på hästarna i stallet och tyckte faktiskt att jag fick hyffsade bilder! Vissa blev bättre än andra men några lyckades jag nog få till! Dem hoppade även idag på ridlektionen så har filmat när hon hoppade också!
 
~
 
När jag kom hem från stallet så började jag med att äta lite middag och sedan plugga, plugga och plugga.. Efter det så tog jag en dusch och nu sitter jag framför datorn och ska blogga! Jag har nämligen sovmorgon till fem i elva imorgon igen, hur skönt är inte det?  Så nu ska jag ställa fram lite inlägg tills imorgon, vi hörs!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0