Sov sött


Men vad fin man är, haha! Jag var Dixies "kli-stolpe"
 
Nu tänkte jag gå och sova, är verkligen jätte trött. Ska bara skölja av min aniktsmask sen ska jag gå och lägga mig, hihi! Jag har också pluggat på till alla mina läxor, så kan allt nu för i veckan!  
Så slipper och tänke på det sen, är så himmla skönt, haha!
 
Imorgon som ni vet ska jag åka och antagligen köpa en nya dator. Annars ska jag bara till skolan. Usch och imorgon har vi No, det är det ämnet jag gillar som minst... men får väll stå ut. För snart byter vi ämne inom No. Nu har jag nämligen fysik och efter fysik vet jag inte vad vi ska få. Kanske biologi? gillar iallafall inte No i vilket fall som. 
 
Nu ska jag sova iallafall. Både jag och Julia har ställt fram tills imorgon, så håll utkik 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0