Söta skor ♥

 
Tycker dom här vinter skorna ser jättemysiga ut! Håller ni inte med mig?
 
 Gud, jag måste åka iväg till Hööks. Jag har fortfarande inte frågat mamma eller pappa om vi kan åka... Men nästa vecka när jag kommer till mamma så SKA jag höra med henne om vi kan åka till Hööks för vill kolla på lite saker som jag har hittat på deras hemsida, b.l.a dom här skorna. 
 
Jag behöver nya vinter-ridskor. Kommer ihåg förra vintern. Fy vad kallt det var, både mina händer och mina fötter frös bort medan jag red. Hoppas det inte blir så denna vintern, det var verkligen hemskt!
 
Så ska ringa till mamma nu och fråga henne om vi kan åka till Hööks någon gång nästa vecka.
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0