Söndag - ny dag!


Godmorgon, fina bloggläsare! Idag så är det en ny dag & en ny morgon! Sista lediga dagen innan nästa vecka! Idag så ska jag och mamma åka iväg och hälsa på min mormor så har självklart ställt fram lite inlägg till er som kommer att publiceras här under dagen! Jag hade somsagt tänkt att åka till stallet idag och titta på tävlingen som är idag, men jag hinner inte då det krockar med läxor och att jag ska åka till min mormor. Åh, att läxor måste förstöra ibland... Men, så är det! Imorgon så blir det troligtvis stallet och tisdag med!
 
Nu så ska jag äta lite frukost, ta en dusch och sedan fortsätta att plugga innan jag åker med mamma till min mormor! Vi hörs senare hörrni!
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0