Rida i täten...

 
Ni kanske inte visste att jag gillar inte att rida i täten, har aldrig gjort det heller.
Ända sedan första gången jag redi mitt nuvarande stall har jag aldrig gillat att vara i täten. Vet faktiskt inte vad det är som gör att jag inte gillar att vara i täten, men jag gillar det inte iallafall.
 
Imåndags fick jag också rida i täten... Fast var kanske i bara 5 minuter, och då red vi ut en snabbis. Men det var inte roligt iallafall tycker jag. Kanske måste träna mer på att får rida täten?
För när man tävlar i ridning så är man som i täten hela tiden. Fast är annorlunda när man hoppar, tycker jag.
 
˜ Vad tycker ni, är det kul att rida i täten eller inte? ˜

Kommentarer
Postat av: Tova - Ponnysmurfarnas ♥

Jag rider aldrig i tät eller liknande, och har inte gjort sedan lääänge..! Så det blir väl att jag rider i tät hela tiden, eftersom att jag rider själv eller vad man ska säga. :)

2012-09-25 @ 21:22:41
URL: http://www.ponnysmurfarnas.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0