Onsdags morgon!




 
God morgon alla bloggläsare! 
Idag har vi orgentering i skolan men jag ville verkligen inte gå så tillslut efter lite prat med mamma så gick hon med på det, älskar dig mamma!  
 
 Så denna dag kommer spenderas hemma. Då jag ska plugga på läxor, städa mitt rum och gå ut med en hund. Men jag ska försöka lära mig det mesta för No- provet vi kommer ha på fredag! För slipper och träna så mycket dom andra dagarna efter skolan då!
 
Men nu ska jag gå och fixa mig en varm kopp te och kolla på tv och njuta lite på morgonen för sen blir det pluggning för mig ;) Jag kommer kunna uppdatera ganska bra under dagen eftersom jag är hemma. Men ska plugga ganska mycket så har ställt fram några också! 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0