Om morgondagen!



Go' kväll på er! Nu så har jag och Nette ställt fram hela åtta stycken välskrivna inlägg till er imorgon. Så utan inlägg blir ni då inte!
 
Vi börjar skolan som vanligt imorgon men efter skolan så blir det Gröna Lund för både min och Nettes del tillsammans med två andra kompisar till oss! Det ska bli jätteroligt verkligen & vi måste ju passa på att gå lite på Gröna Lund innan dem stänger för säsongen... ;) Därför så kommer nog knappast jag eller Nette hinna blogga under morgondagen så därför har vi ställt fram många inlägg till er! Jag tror att ni kommer gilla dem...
 
Nu så ska jag fixa mig iordning och sedan gå och lägga mig för att inte vara dödstrött imorgon. Men ni får sova jättegott och glöm inte att kika in på vår blogg imorgon då många inlägg väntar er! Godnatt, bloggläsare!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0