Om en vecka...

...så åker jag till Rhodos! Precis en vecka idag. Jag ska självklart ställa fram inlägg till nästnästa vecka då jag kommer vara borta men annars så kommer Nette att uppdatera er under den vecka jag är borta! Det tråkiga är att jag kommer missa min ridning när jag är bortrest men då så kommer jag att rida igen i en annan grupp istället! Det ska iallafall bli hur skönt som helst att åka utomlands till solen och värmen...
 
Åh, så roligt det ska bli! Ge mig jättegärna lite bloggidér så att jag kan skriva om de saker som NI vill läsa om så lovar jag att skriva om det!
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0