Miss You all ♥

Nej, nu har jag tröttnat på att var i stan! Jag vill upp till Dalarna, NU!  Sakanar alla där uppe, speciellt alla hästarna ♥ :D Ni anar in hur mycket jag längtar tills det är höstlov, vilket är vecka 44. 
Sakanar verkligen hästarna. Speciellt när man kommer in i stallet på morgonen, och alla hästarna gnäggar samtidigt, haha! Det låter jätte gulligt, kanske ska ta och filma det när jag kommer dit upp? 
Det är som om dom säger "God morgon" Fast sen när man lägger ut hö i hagarna blir det "släpp ut oss nu! " 
 
Men vecka 44 kanske jag ska göra en annan sak. Berättar det tyvärr inte nu, gör det om jag blir "antagen" haha,. Lovar att berätta om jag lyckas få komma dit.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0