Min "roliga" dag...

 
Nu har jag pluggat nästan hela dagen. När jag vaknade så började jag med matematiken, det gick sådär... Så måste höra med min matte lärare om jag kan få hjälp. Sen läste jag runt 5 sidor ut So-boken och 30 sidor ur svenska boken. När jag var klar med svenskan hoppade jag in i duschen, och nu har jag precis lärt mig engelska glosorna som vi har till imorgon :)
 
Nu tycker jag att jag får vila i 1-2 timmar kanske från alla läxor. Är så himmla trött på alla dom dumma läxorna, haha! Fast måste plugga för sen kommer prov på allt det där och då är det lättare att lära sig allt för man har gjort läxorna. Fick defenitivt lära mig det förra året...

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0