Lyxstövlar!

Jag har hittat ett par dressyrstövlar från Horsemeup. som jag tänkte visa er. Det är verkligen otroligt stor prisskillnad på dessa dressyrstövlarna mot andra stövlar så jag är bara tvungen att visa er. Man kan väll kalla det för lyxstövlar men ett annat ord...
 
 
 
Dessa dressyrstövlar ovanför kostar hela... Håll i er... 7300 kronor! :O Det är ett otroligt högt pris enligt mig för ett par (dock snygga) dressyrstövlar. Jag tycker att stresstenarna var sjukt snygga men är det värt priset? NEJ. Det tycker då inte jag! Stövlarna är från Horsemeup och dem hittar du HÄR.
 
De får helt klart en diss av mig pga. priset, men hiss för utseendet!
 
~ Vad tycker ni om dessa stövlar? Hiss/diss? ~ 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0