Inget stall för mig denna vecka

 
Tyvärr så kan jag inte gå till stallet någon gång denna vecka. För idag ska jag äta middag hos mamma. Fredag ska jag och ett par tjejkompisar ha en mys kväll. Lördag ska jag, mamma och min storebror spendera nästan hela dagen med att spela massvis med olika spel och på söndag måste jag plugga! 
 
Men ska rida på måndag, då kanske Julia vill följa med och fota lite? Vi får se, men jag måste iallafall åka till stallet någon gång utan att varken jag eller Jula rider. Vill bara vara i stallet, men alla dom dumma läxorna förstör verkligen för mig heeela tiden! :( Den dagen jag inte ska göra något speciellet kommer jag alltid på att jag måste plugga i något ämne...
 
Så får hoppas att jag kan åka någon gång nästa vecka då! Förutom på måndag och kanske fredag!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0