Imorgon lyfter planet till Rhodos!

Gammal arkivbild.
 
Hej allihopa! Ledsen för dålig uppdatering idag men jag har haft fullt upp att packa och ställa fram inlägg till er! Jag har ställt fram inlägg så att två inlägg per dag kommer att publiceras från min sida under nästa vecka! Nette kommer att blogga för mig under nästa vecka eftersom att planet lyfter klockan fem i sex imorgon på morgonen! Vår taxi kommer och hämtar upp oss klockan kvar i fyra inatt och så kommer jag hem nästa söndag!
Det ska verkligen bli helt toppen att få åka iväg och sola, bada & bara ha det skönt! Jag kommer inte ta med mig någon dator eller så & jag är osäker på om dem har internet/datorer på hotellet, men ni får förbereda er på att jag inte kommer direktuppdatera den närmsta veckan! 
 
Nu så ska jag fortsätta att ställa fram lite inlägg tills nästa vecka & så får ni ha det TOPPEN tills vi hörs nästa gång! Älskar er fina bloggläsare! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Ella

Hej,
Fin blogg :)
Tävlar du något?
Fin blogg iallafall kolla gärna in min :)

2012-09-22 @ 20:04:08
URL: http://teametella.blogspot.se/
Postat av: Moa A

Det är såååå fint på rhodos!
exakt vart ska på rhodos ska ni?

2012-09-22 @ 20:15:59
URL: http://moaandersson.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0