Härlig dag på Gröna lund!

Haha, fina tjejer ♥ (Driv bild)
 
God kväll alla blogg läsare! 
Idag har jag varit på grönalund för sista gången iår, med ett par kompisar! Det har varit jätte roligt, och har skrattat så himmla mycket så skulle inte förvåna mig om jag har träningsvärk i min mage imorgon! 
 
Vi åkte in till grönan vid 1 och kom dit vid halv 2. Sen har vi varit där hela dagen och vid 7 kom min pappa och hämtade oss. Nu har jag nyss ätit middag och sitter och bloggar, och ska sätta igång min tv och kolla lite på den. Försöker också ringa Julia för att önska henne en härlig vecka i Rhodos men hon svarar inte... Horn har väll fullt upp med att packa och allt det. Men håller tummarna för att hon ska ringa upp :) Vill prata lite med henne, för kommer inte prata med henne på 1 vecka.
 
Men min dag har varit toppen iallafall!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0