God natt

 
 
Om några minuter tänkte jag gå och sova, ska bli skönt för börjar bli riktigt trött. Men imorgon kommer jag också vara hemma för har fortfarande ont min hals. Så planerar att gå till skolan på onsdag då jag får vara helt frisk hoppas jag på! Tänkte bara berätta om en klantigt sak jag lyckades med nu ikväll... när jag skulle gå förbi vårat vardagsbord så råkade jag slå i mitt knä på kanten av bordet så det prickade rätt på min knäskål, så nu kan jag knappt böja på mitt ben och det är helt uppsvullet så jag hoppas det blir bättre tills imorgon!
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0