God morgon!

God morgon läsare! väntar på att klockan ska bli 08.45 då jag börjar. För har varit klar i nu 30 minuter, haha! Så sitter nu framför min iphone och bloggar lite.
 
Idag ser min dag ut att efter skolan ska jag och pappa ska kolla på en nya dator till mig!  Hoppas jag hitter en som jag gillar, för är så trött på min dator som jag har här hos pappa... Den är så seg, och den hackar upp sig heeela tiden... Så ska bli jätte skönt att slippa den. Så håller tummarna för att vi ska hitta en.
 
Nej, nu tänker jag gå till skolan iallafall, för är så uttråkad!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0