Gjorde ett test nyss.

 
Hellu allihopa! 
Jag gjorde nyss ett häst test på Vetgirig.nu. Som ni ser ↑ fick jag 73 % rätt. Jag fick fel på 3 frågor, men blev ganska nöjd iallafall! Jag hade ingenting att göra på datorn så sökte på googel, Horse test, och hittade det testet.
 
Frågorna jag fick fel på var: Är Shire den största eller minsta hästrasen? Svarade den minsta, var den största.
Vilket är det vanligaste hästnamnet i sverige? Svarade Mulle, men det var Ronja
Hur hög får en ponny max vara? Svarade 138 cm. Det var 148 cm.
 
Testa gärna själv och komentera hur många procent du fick rätt! :D
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0