Gått nästan två mil.

 
Hej, fina bloggläsare! Jag är verkligen ledsen för att jag inte uppdaterat något alls dem senaste två dagarna, jag ber verkligen om ursäkt! Som tur var så har ju Nette uppdaterat bloggat jättebra medans jag har haft fullt upp med att plugga till ett jätteviktigt prov som påverkar verkligen är avgörande för mitt betyg under denna termin inom NO.
 
Idag så hade jag även orienteringsdag i skolan & jag var såklart med. Eftersom att Nette var hemma idag från orienteringen så orienterade jag med två stycken andra jättebra vänner som jag har från paralellklassen, Gabriella och Josefine! Vi orienterade i Hellasgården ute i Nacka och startade klockan halv 10, men i mål kom vi aldrig riktigt...
 
Det är ju så i orientering att man letar efter kontroller och det gick jättebra till en början, men när vi letade efter vår femte kontroll så tappade vi bort oss mitt ute i skogen. Då hade vi gått alldelles för långt för att vända tillbaka, så vi fortsatte till vi kom ut ur skogen. Tro det eller ej, men då hade vi kommit till Hammarby industriområde och till Henrikdals reningsverk (!!!). Ingen av våra klasskompisar svarade på sina mobiler så vi fick söka på ENIRO efter våra lärares nummer. Tillslut så svarade en av våra lärare som fick komma och hämta oss med bil, haha. Det tog ungefär 25 minuter för honom med bil och han sa att vi hade gått över en mil! Det var bara dit det så hade vi ju gått och tagit andra orienteringskontroller, så vi gick säkert två mil... :O
 
På toppen av det så ramlade jag två gånger och gjorde illa knäna & dessutom så lyckades jag trampa i över en decimeter lera med ena min gympasko, så jag fick doppa den i vatten... :(
 
Åh, gud vilken dag alltså. Nu så är jag otroligt trött, men trots det så ska jag sätta mig och börja med ett helt nytt utseende på bloggen! Tror att det kommer bli riktigt snyggt. Men nu måste jag gå!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0