Fullspäckad tisdag!


Min fina Måne ♥
 
Godkväll! :) Jag hoppas att allt är bra med er bloggläsare? Det är det då med mig! Idag så har jag iallafall haft en väldigt fullspäckad dag. Det började med att jag hade sovmorgon fram till fem i elva vilket var otroligt skönt. I skolan så hade vi en hel del lektioner och slutade klockan tio i tre. Efter skolan så gick jag hem och pluggade på våra läxor innan jag och mamma gick och tog ett nyss pass till mig! Vi åker ju till Rhodos nästa helg så ett nyss pass var ett måste! ;) När jag kom hem så fortsatte jag att plugga och blev nydligen klar!
 
Jag har även funderat ut lite bloggidér och just nu så bara vimlar det i huvvudet av idér så passade faktiskt på att skriva ner lite idér! :) Nu så ska jag börja ställa fram inlägg tills imorgon så att ni kan läsa lite under dagen när jag är i skolan, jag vet att även Nette har gjort detsamma! :) Så håll ögonen öppna efter inlägg under morgondagen!
 
Vi hörs lite senare!
 


Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0