Fem stycken små frågor!



Här kommer några frågor som jag har skrivit och svarat på! Tänkte att det kanske kan vara lite roligt att läsa, sedan så lider jag också av lite smått bloggtorka.. Hehe.
 
När började du rida?
Svar: När jag var sju-åtta år.
 
Varför startade ni er blogg?
Svar: Eftersom att vi båda älskar hästar, bloggade på två olika bloggar & är bästa kompisar så tänkte vi att det kunde vara kul att starta en blogg tillsammans! Båda ville blogga på en blogg som endast hade inriktning "häst", så därför bestämde vi oss för att blogga på en gemensam hästblogg!
 
Hur många bloggar läser du per dag?
Svar: Det varierar från dag till dag men jag har fyra stycken bloggar som jag kikar in på varje dag!
 
Kan ni göra ett videoinlägg tillsammans på bloggen någon dag?
Svar: Jag vet att vi har varit lite dåliga på att göra videoinlägg på bloggen och speciellt att göra det tillsammans men jag ska iallafall försöka att fixa ihop minst ett videoinlägg på bloggen nästa vecka och snart ett som vi har gjort tillsammans, så håll utkik!
 
Vilken är din favoritfärg på hästar?
Svar: Jag tycker att de allra flesta färger är fina på hästar och jag har många "favoritfärger" men den största favoriten är nog isabell. Älskar verkligen isabellfärgade hästar, så otroligt fina! Åh, är helt kär i färgen.
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0