Är hemma....


Sötnosen Dixie ♥
 
Hellu Sötisar! 
Just nu sitter jag hemma, i soffan med en handuk i håret för har nyss duschat. Tänkte slänga in ett blogginlägg nu då, så det är lite uppdatering, hihi! 
 
Jag har somtur inte ont i halsen längre! Är så himmla skönt, jag har dock väldigt ont i mitt knä som jag slog i igårkväll... Klant som jag är. Hoppas det går över snart för annars så ska vi in till doktorn. Vill helst skippa doktorn. Men om det inte går över har jag inte så mycket val.
 
Juste jag pratade med Julia igår. Hon berättade att vi har fått 2 nya läxor. Och en ska vara klar tills imorgon, fast det är att vi ska läsa 50 sidor ur en bok. Men eftersom jag inte har något språk (ämnet)  för jag hoppade av min Franska och jag har "Sven" istället. Det är förstärkning i Svenska, samn Engelska. Då kan jag läsa boken där istället. Sen fick vi Engelska glosor, fast dom är till nästa vecka! 
 
Egentligen har jag & Julia bloggpause, men jag har så tråkigt om dagarna så slänger in lite blogg inlägg då och då. Men det är därför Julia inte bloggar, så ni vet.
 
Min dag idag ser inte så rolig ut, ska bara vara hemma och försöka gå så lite som möjligt. Men nu tänkte jag gå och äta så vi hörs om ett tag!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0