Äntligen klar!

 
Hej, igen! Nu så är jag äntligen klar med mina läxor efter flera timmars plugg. Fy, vad skolan och pluggandet stjäl tid från mig. Nu så är iallafall svenskaläxan utläst, SO-läxan & spanskan gjord, engelska glosorna inpluggade och matten räknad. Har på toppen av det kommit på ännu lite fler bloggidér som skrivits ner och nu så har jag faktiskt 23 stycken bloggidér nerskivna! 
Annars så har det inte hänt så mycket idag. I skolan så har vi orienterat vilket gick hyffsat. 
 
Nu så ska jag ställa fram lite inlägg tills imorgon, för imorgon så kommer min dag vara fullspäckad igen! Men mer om det senare. Vi hörs lite senare! 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0