Åka till Josefines land

Det är lite lustigt för Både jag och Jossan har pratat om att jag ska komma upp till hennes land igen!  
Jag vill jätte gärna komma upp igen och hon frågade om jag ville komma upp snart igen, wiii!
 
Så blir väll snart igen då, men inte denna helg för då ska jag med till Gabbis land. Vi ska såklart också ha kul, men hon är inte lika "hästig tjej" som mig, haha! Men vi ska hitta på andra roliga saker att göra, såklart!
 
Jag och Jossan få prata om det lite senare, antagligen någon gång nästa vecka. För tycker det är jätte roligt att följa med upp.
Berättar såklart om det blir av (vilket jag hoppas) när jag åker.
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0