Veckans planer!

 
Halloj på er, bloggläsare! Idag så är det somsagt måndag, en ny dag på veckan! Jag tänkte ta och berätta lite om mina planer inför veckan och skriver därför ett litet "schema" om vad som kommer att hända under veckan för min del! :)
 
 
Måndag: Idag så ska jag gå direkt hem efter skolan och plugga som jag vet inte vad då jag har Spanskaprov imorgon och NO-prov på torsdag!
 
Tisdag: Imorgon (Tisdag) så ska jag eventuellt åka till stallet, men det beror lite på hur långt jag har kommit i pluggandet inför mitt NO-prov på Torsdag. Så förmodligen stallet på tisdag!
 
Onsdag: Inget speciellt inplanerat på onsdag förutom att plugga till NO-provet på torsdag...
 
Torsdag: På torsdag så ska jag rida igen i en grupp som en kompis har börjat rida i! Wihooo, det ska bli jätteroligt!
 
Fredag: Ridning igen! Fast då i min egna grupp... Vi får också höstlov på fredagen!
 
Lördag: Inget inplanerat, kanske stallet?
 
Söndag: Inget inplanerat!
 

 
Så ser alltså min vecka ut! Mycket plugg och prov, men jag får väll trösta mig med att det snart är höstlov... ;) Jag ska försöka åka till stallet så mycket som möjligt i veckan eftersom att jag inte kommer att kunna vara i stallet under hela höstlovet!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0