Tre saker som ni inte visste om Måne...

..Jag tänkte berätta fem saker som ni kanske inte visste om min sommarhäst Måne... ;)
 
♥ ...Måne gillar verkligen inte att bli fotad, haha! Varje gång som jag kom in i hagen och skulle ta fram min kamera för att fotografera honom så gick han bara därifrån. Dessutom så kunde ha cirkulera runt mig medans jag försökte fota honom bara för att retas. Jag har nog flera hundra bilder på honom var av knappt en tredjedel bilder är bra.
 
♥ ...Måne är bara fem år gammal och han var alltså inte särskillt inriden alls när han kom till gården där jag hade honom. Det var verkligen speciellt att rida ponnien kan jag lova, men allt eftersom så blev det verkligen skillnad på honom!
 
♥...Måne var/är verkligen den mest sociala och valpigaste lilla häst som jag någonsin har träffat! Så sjukt gosig han var alltså... Han kunde stå hur länge som helst och bara njuta av att bli kliad av mig. Han var verkligen jättesnäll och social, ibland kunde han tillochmed bli lite för social. Sötnosen!
 
Sötnosen ♥
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0