Planerna inför dagen!

 
Hej & godmorgon! Jag tänkte berätta för er lite snabbt om mina planer som jag inför idag. Jag går i skolan idag från halv nio till tjugo över tre. Men andra ord en ganska lång dag. Efter skolan så blir jag hämtad av pappa & då så åker vi hem. När jag kommer hem så ska jag plugga till mitt SO och Engelska prov, plugga spanskaglosor, läsa svenskaboken, osv. Eftersom att allt plugg kommer före skolan så kommer jag inte att åka till stallet idag, men däremot imorgon! Och imorgon så är det ju också... ridning! Wihooo! Så det är mina små planer inför dagen!
 
~ Ska ni läsare göra något speciellt idag? ~
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0