Nails makover

 
Hellu alla bloggläsare! Tänkte måla naglarna nu ,för har inte målat mina naglar nu på ett tag. Så nu ska mina naglar få en makeover! :D kan visa er imorgon, för tänkte stänga ner datorn nu, för efter min lilla makover så ska jag gå och lägga mig.
 
Men mina planer inför imorgon är först att gå till skolan. Vi har också sovmorgon i 40 miuter :D Efter skolan så ska jag åka och rida. Undrar vilken häst jag ska få, men vi får se det imorgon. Efter ridningen kommer jag hem och ska försöka plugga lite.
 
Både jag och Julia och ställt fram inlägg till er under dagen så ni har något att läsa medans vi är i skolan ;)
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0