Mina planer inför höstlovet!

Nette skrev ju tidigare idag om sina planer inför höstlovet, så därför tänkte jag passa på att berätta om mina planer som jag har inför höstlovet! :)
 
Under höstlovet så kommer jag att åka upp till landstället i Norrland och träffa släkt och vänner.Hela släkten från pappas sida bor ju där uppe och så har vi ett hus där! Det var ju där uppe som större delen av min sommar spenderades eftersom att jag hade min fina sommarhäst Måne däruppe!
 
Förutom att träffa släkt och vänner så ska jag åka och rida/träffa Måne på ridskolan där han står nu! Gissa OM jag är taggad på att få träffa honom?! Gud vad jag saknar den ponnien alltså... Dessutom så har jag pratat med hon som hade Måne på sin gård och som är delaktig i ridskolan där Måne står på. Eventuellt så ska jag gå på några kurser på den ridskolan som hon kommer att hålla i! Åh, vad roligt det ska bli!

Ser verkligen fram emot att få träffa och rida fina Moonlight... ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Elina E

Jag ska oxå va med på kurserna med Docka, så vi kanske ses ;) Jag skulle vilja se dig rida Måne, lill-valpen <3

Svar: Jaha, joo då kanske vi ses! Ja, världens sötaste är han... ♥ Min fina lilla pluttisponnie! Haha :) <3
Julia och Nette

2012-10-08 @ 21:32:09
URL: http://mindocka.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0