Målat naglarna


 
Hej på er! Nu har jag precis kommit ut ur duschen, och tänkte ta någonting att äta.
 
Igår kväll bestämde jag mig för att måla naglarna, och sådär blev resultatet ↑ Jag blev väldigt nöjd, bara att jag är så skakis när jag ska göra smala linjer så dom bli tjockare... Det är väldigt svårt tycker jag att måla så det blir precis rakt och allt det där. 
 
Jag hade bara 3 nagellack hos mamma, det är därför det bara är rött,svart och vitt. Har alla andra hos pappa... Så det blev inte så färgglatt som jag ville. Men är väldigt nöjd iallafall! :D
 
˜ Vad tycker ni, fina eller fula? ˜
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0