Klubbtävling på söndag

 
På söndag ska jag och Julia åka till stallet för att kolla på klubbtävlingen. Ska bli roligt att få åka till stallet + att kolla på när dom tävlar :) Det är nästan alla i min grupp som har anmält sig för att tävla i dressyren.
 
Jag ska såklart ta foton, men tar med min Iphone, så blir antagligen inte dom "bästa" bilderna. Brukar ofta bli suddigt (som ni säkert ha sett när jag fotar Julia eller när hon fotar mig) För alla bilder som iallafall jag lägger upp är oftast tagen från min iphone.
 
Jag har en kamera men man kan varken stänga av ljudet eller stänga av blixten på den. Så vill inte ta med den och fota... Det dåliga är att man tar så mycket bättre bilder med min kamera, men kan/vill inte ta med den p.g.a att den låter när man tar foton och om de är för murkt i rummet sätts blixten på.
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0