Igår + idag...

Hej våra fina bloggläsare! Jag är verkligen jätteledsen för att uppdateringen inte alls har varit på topp sen igår av någon av oss. Men vi båd har haft fullt upp, hoppas att ni har överseende för det! Jag tänkte iallafall berätta om dagen idag och om dagen igår!

Igår: Igår så gick vi i skolan från klockan åtta till klockan tjugo i två. Direkt efter skolan så gick jag hem, tog på mig ridkläder, åt & åkte sedan iväg mot ridningen! Jag blev väldigt tidig så jag var lite i stallet och kollade på ridlektionen innan mig. När utdelningen av hästar var så fick jag... Petruska! Men en tjej i min ridgrupp ville jättegärna rida Petruska så därför bytte jag till... Äsch, det får ni veta i inlägget som kommer upp lite senare om gårdagens ridpass... ;)

Efter ridningen så åkte jag hem och duschade innan jag gick hem till Gabriella där Frida och Nette var! Vi hade en jättemysig tjejkväll med tacos, film, godis &; chips, massor med tjejsnack & sånt! Sjukt mysigt var det & det ska verkligen göras om snart! Älskar er tjejooor! När jag gick hem så somnade jag nästan direkt. Kanske att det berodde på att jag hade gått upp halv sju...? ;)

Idag: Idag tog jag en liten sovmorgon! Jag vaknade klockan nio men trodde då att det var fredag och att jag hade försovit mig, haha! Det tog några sekunder för mig att förstå att det faktiskt var lördag! 

Runt klockan två så åkte jag och mamma till Nacka Forum/köpcentrum och shoppade! Jag fick med mig en hel del hem & jag är jättenöjd över mina köp! Jag ska försöka hinna med att fotografera det som jag köpte också om ni är intressedade? 

När vi kom hem så åt vi sushi (supergott) och tog en långprommenad med världens bästa vovve! Sen så har jag utforskat min photoshop litegrann & bara tagit det lugnt! Det är skönt det med!

 


Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0