Här ska det stå en fin morgonrubrik!

 
Godmorgon på er! Ni får ursäkta min fantasilösa rubrik, men något annat än mina "god morgon-rubriker". Hihi! :)
 
Idag så är det iallafall fredag och sista dagen innan helgen! Idag så är det ju även ridning för min del, det ska bli jätteroligt. :) Jag börjar i vart fall klockan åtta idag, så om ungefär en halvtimme! Idag så börjar vi dessutom med matte, inte mitt ämne direkt, men det är bara att kämpa på!
 
Jag slutar klockan tjugo i två och då går jag direkt hem och äter lite mellanmål, tar på mig ridkläder, osv. Jag kommer därför inte att hinna uppdatera när jag kommer hem, men jag (och Nette) har ställt fram massor av inlägg till er idag... Och då menar jag massor! Så håll koll på bloggen efter inlägg från oss idag, så hörs vi senare... ;)
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0