Att rida utan hjälm

 
Det är väldigt många som tar upp ämnet om att rida med eller utan hjälm, osv. Det är många som lägger upp bilder på sig när dem inte rider med hjälm & folk som kommenterar att det är fel, folk som skriver att dem tycker att det är helt fel av folk som inte rider med hjälm, och så.
 
Jag tänkte skriva lite om min åsikt i att rida med/utan hjälm! Och kom ihåg att det här är min åsikt och vad JAG tycker! Själv skulle jag inte välja att under några omständigheter välja att rida utan hjälm. Jag vill inte riskera mitt huvud för att tillexempel få fina bilder, för att det är varmt eller något sånt.
 
Men samtidigt så dömmer jag inte dem som väljer att inte rida med hjälm. Jag tycker att det är ens eget val och upp till en själv om man väljer att rida utan eller med hjälm. Jag skulle aldrig rida utan hjälm, men somsagt... Det är upp till en själv helt & hållet!
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0