Ändrade planer...

 
Blev ändrade planer nu för höstlovet. Jag pratade nämligen med moster igår och jag kunde tyvärr inte komma upp för det är lite stressat där upp osv... Så jag får vara där extra länge på jullovet istället! Är jätte besviken, för vad ska jag gör nu under hela lovet? SItta hemma vid datorn och har tråkigt, nej tack! Ville ju mysa med alla djur där uppe... :( 
 
Mitt höstlov kommer antagligen var det sämsta på länge tror jag... Vet att jag låter jätte negativ, men ni vet inte hur ledsen/arg/besviken jag är. Men ska försöka tänka lite possetivt nu. Då kommer jag bli ännu glader när jag får träffa dom vid julen ;) 
 
Saknar er alla i häliga Daaaalarna! ♥
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

Åh va tråkigt att det blev så :(

2012-10-25 @ 19:14:24
URL: http://kajsashastliv.blogg.se/
Postat av: Jonna

SV: Tack söta du!

2012-10-25 @ 21:10:57
URL: http://jonnismattsson.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0