Andra dagen på veckan!

Godmorgon hörrni! Idag så har jag faktiskt sovmorgon! Eller sovmorgon och sovmorgon, men både jag och Nette börjar klockan tio över nio! Efter skolan så ska jag och Nette förmodligen åka till stallet! Jag lovar att fota till er så ni får nya fräscha bilder på bloggen! Ett måste när jag är i stallet... ;) 
 
Uppdatering kommer senare, kanske direkt från stallet!
Jag har även ställt fram lite inlägg till er, som alltid. Dem kommer att publiceras med jämna mellanrum under dagen!
 
Nu så måste jag skynda mig iväg till skolan för att hinna till lektionen, har även eng-prov idag! Önska mig lycka till?... ;)
 
 
 
 
                      

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0