Visste ni att jag...

 
»  ...är helt förälskad i choklad?... Haha, nej men gud vad gott det är! :)
 
» ...har tidigare gått på dans i över fem år? (Streetdance, showdans och mixdans).
 
» ...ofta är väldigt stressad? Jag stressar nästan alltid på morgonen innan skolan, i skolan, och även efter skolan. Stressen efter skolan beror på alla läxor och prov som man ska hinna med att plugga till. Ända gången som jag inte är särskillt stressad är nog när jag sover, hah!
 
» ...har bloggat på tidigare sex bloggar? Jag har bloggat på ännu fler, men det är bloggar som jag har bloggat på längre än i en månad på i vart fall!
 
» ...Vill bo och flytta utomlands när jag blir äldre? Jag har alltid varit en person som vill upptäcka världen, vilket jag fortfarande vill. Jag vill jättegärna åka runt till olika platser i världen och bo på olika ställen! Hihi.
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0