Visst ni att...

Jag älskar att hålla på med blommor och andra växter.
Jag gör detta inlägg egentligen för att jag inte vet vad jag ska göra för inlägg!
 Jag fyller år den 27 Januari 
Jag gillar när det är rent omkring mig, men i mitt rum är den värsta bombnedslaget av kläder som ligger överallt. Både hos mamma och pappa.
Jag vill att det ska bli vinter nu, gillar inte hösten. Speciellt inte denna månad för alla löven ligger på marken och det börjar bli riktigt kallt nu. Men ingen snö är här... 
När jag kommer till pappa kommer jag spela Battlefield 3. Tycker det är jätte roligt att spela!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0