Tiden går fort...

 
Något som jag har kommmit fram till är att tiden går så otroligt fort! Så känns det i vart fall!
Jag minns sommaren med världens bästa häst, som om det vore igår. Ibland så önskar jag verkligen att man bara kunde spola tillbaka tiden och hamna i tiderna som man saknar!
 
Jag saknar verkligen sommaren 2012, det bästa sommarlovet någonsin. Jag lärde mig så otroligt mycket av min fina sommarhäst Måne... Jag minns allt slit och jobb som krävdes & att få känna på att ha en helt egen häst. Men jag är så himla glad för alla fina stunder jag fick med honom! Vi blev verkligen tajta, jag trodde inte att man kunde ha ett sånt starkt band mellan ryttare och häst. Inte under en sommar i vart fall.
 
Åh, vad jag saknar sommaren 2012. Tiden går så himla fort, och det har gått ett helt halvår från att sommarlovet och sommaren 2012 började. Gud, vad tiden går!
 
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0