Strömavbrott i skolan!

 
Heej! Idag har dagen varit väldigt skön p.g.a att alla i skolan fick gå hem vid 12 :D Det var nämligen så att när våran klass hade matematik, då gick strömen. Det blev väldigt mörkt i klassrummet, så läraren kollade utanför klassrummet och såg att det var mörkt i hela skolan. Vilket betyder att strömen hade gått! Vi gick iallafall och åt lunch skolan och när vi satt vid borden kom lärarna och sa att alla i skolan får gå hem. 
 
Istället för att gå hem gick jag & Josefine hem till henne. Vi satt vid hennes dator och flamsade. När jag kom hem började jag plugga Engelska. Jag skulle börja plugga So också, men jag tog fel mapp hem. Tog med matten istället så, räknade lite matte. Sen blev det middag.
Efter middagen började jag städa mitt skrivbord. För jag ska slänga hela mitt skrivbord, så behövde städa av det. Och nu ligger jag i soffan och bloggar!
 
Hur har eran dag sett ut? 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0