Somnar på Torsdag, vaknar upp och det är Fredag

 
Häääj! Nu har jag äntligen kommit hem och har tid för att starta min dator. Idag har min dag varit ganska lungn tycker jag, dock var jag lite sttressad imorse. Råkade försova mig, men hann ändå i tid till skolan som tur var!
 
Efter skolan gick jag direkt hem och började plugga lite. Fick hyffsat med gjort tycker jag. Sen kom min brosa och mamma hem. Då vi började laga mat, och sedan åt vi :) När vi hade ätit klart byggde vi peppakakehus. Haha det gick inte speciellt bra, men vi fick upp ett hus tillslut, hihi! Sen gick vi till Jocke (mammas kompis) och han hjälpte mig med min dator. Och vi kom hem för en stud sen.
 
Nu ska jag fortsätta kolla på Hells Kitchen, men har ställt fram några inlägg till er! Kika gärna in imorgon ;)
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0