Snart är det helg!

 
Japp då är det torsdag idag. Bara en dag kvar, sen är det fredag! Längtar tills imorgon fast ändå inte... Ni anar inte hur nervös jag är för laborations provet som vi har imorogn...!  Jag håller verkligen tummarna för att jag blir godkänd på det provet. 
 
Okej nog om det nu! Idag är det skola, jag slutar 15.20 då jag direkt hem och ska försöka plugga lite. Sedan kommer min bror som ska äta middag här med mig & mamma. Sen ska vi till mammas kompis och ta en fika. Sen när vi kommer hem igen MÅSTE jag plugga till No provet. Kommer inte kunna göra det i helgen, för ska till Jossans land. 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0