Skolan i nio timmar...

Såhär känner jag mig just nu... ↑
 
Hej på er! Jag är ledsen att jag inte har hunnit blogga något idag, men jag har haft en riktigt lång dag i skolan. På måndagar så går vi längst, och efter skolan så hade jag "extra matte" i en timme. Ganska segt, menmen! :) Jag var ovanligt pigg idag och imorse, iallafall för att vara måndag! :)
 
Efter extra-matten så gick jag direkt hem & pluggade! Efter pluggandet så gick jag ut och träffade Frida ett litet tag. Även fast vi inte gjorde så mycket, så var det i vilket fall roligt att träffas ett litet tag! Nu så är jag iallafall hemma & gör inte så mycket. Jag ska fortsätta att skriva en deckare, som vi gör i svenskan, och ställa fram lite inlägg till er imorgon! :)
 
Jag kommer nog inte att blogga något mer ikväll eftersom att jag ska gå och lägga mig om inte allt för länge. Så därför hörs vi imorgon, glöm inte att kika in då! ;)
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0