Sista inlägget från mig idag

 
Hellu alla bloggläsare! Just nu sitter jag och kollar på Vampire Diares och äter chips :) 
 
Idag har det inte hänt så mycket i skolan. Vi fick tillbaka Svenska provet som vi gjorde för ett tag sen och jag fick ett C. Det var en skön lättnad att få tillbaka det provet, för skrev väldigt mycket. Det var skönt att allt det jag skrev lönade sig äntligen. Efter skolan hade jag utvecklingssamtal, det gick också väldigt bra. 
 
Efter utvecklingssamtalet gick jag hem och åt middag. Sedan satte jag mig framför datorn och kollade på Vampire Diares. Efter ett tag kom jag på att jag skulle plugga matte, så har pluggat lite matte nu också! Det känns som om jag redan kan det mesta och vill inte plugga för mycket för tillslut blandar jag ihop allt om jag pluggar för mycket. Ska därför låta bli det. Är väldigt säker på att provet imorgon kommer gå bra iallafall :)
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0