Problem min kläderna...

Hellu! Jag har fått nya ridstrupor från mamma ↓ Hon köpte dom för kanske 1 månad sen, men igår när jag städa mitt rum så hittade jag dom. Enda problemmet enligt mig är att dom är helt svart med ett märka på sig långt upp. Men mitt problem är att jag har bara svarta ridbyxor, så kommer se väldigt....svart ut? Tycker det ser så tråkigt ut då...om man bara har svart på sig. Jag har alltid något svart på mig när jag rider, men är inte heeelt svart klädd ;) Mina ridstrumpor är, rosa, gråa eller blåa. Men annars är min tröja, ridbyxor och ridvantarna svarta... Kanske måste köpa nya kläder? Haha, det är jul snart så bara önska sig, right? :)
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0