Ponnyridning står på schemat idag!

Godmorgon sunshines! Hihi, nej men... ;) Godmorgon! Idag så är det somsagt lördag, vilket är jätteskönt med en ledig dag! Eller ledig och ledig, ledig från skolan!
 
Idag så har jag planer, som vanligt... Om cirka 45 minuter så åker jag och Nette till stallet där våra sköthästar står för att ha hand om ponnyridningen, som vi hade i söndags också! Vi hjälper till med den cirka 2-3 gånger i månaden, så idag ska vi hjälpa till. Ponnyridningen är mellan elva-två & efter det så blir det lunch i stallet. Efter lunchen så blir det säkert körning eller tömkörning med våra små ponnysar. Om inte så blir det säkert bara mys och småpyssel! Det går bra det med... ;)
 
Jag skulle tro att vi kommer hem runt fem-sex ikväll,så jag ska försöka blogga då! Jag kan annars berätta att ett par inlägg är schemalagda, så därför kan ni ändå kika in på bloggen under dagen! :)
 
Vi hörs senare hörrni!
 
 

Kommentarer
Postat av: Paulina

sv: Tack, har dock inte fixat designen och headern än men det kommer. Fin blogg! kram! :)

Svar: Tack, vad glada vi blir! :)
Julia och Nette

2012-11-24 @ 10:20:35
URL: http://paaulinaaekvall.blogg.se
Postat av: Pownieskvaller

Fett söta :)

Svar: Åh, tack så hemskt mycket! :')
Julia och Nette

2012-11-24 @ 11:53:27
URL: http://pownieskvaller.blogg.se

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0