Önskelistan

Det börjar närma sig jul nu! Det är helt otroligt vad tiden går snabbt :O Känns som om det nyligen var jul tycker jag. Men det har redan gått ett år sen det var jul. Detta år kommer spenderas med att vara med pappa på julen, sedan åker jag antagligen upp till mitt älskade Dalarna. 
 
Eftersom julen är nära måste jag såklart göra min önskelista. Detta år är det väldigt mycket häst grejer som jag önskar mig. Förra året önskade jag mig nog bara nya ridbyxor. Detta år är det bara nååågra fler saker ;) Tänkte visa er lite av dom sakerna jag vill ha.
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0